Menu

Sakiewki z ciasta francuskiego z Almette i borówkami. Pychota !!! Idealne dla dzieci.



Cześć Wam !

Ostatnio jak przeglądałam swoje wpisy, to większość z nich zaczyna się od słów:  dziś, dzisiaj, kiedy...
Śmiałam się sama do siebie, kiedy to czytałam :):):)
... więc, aby tradycji stało się zadość ...
Dzisiaj polecam Wam pyszne sakiewki w wersji na słodko ze śmietankowym serkiem Almette i borówkami lub ulubionymi owocami.
Ja dodałam borówek, ponieważ akurat miałam je "pod ręką". 
Kiedy będziecie sklejać sakiewki, mogą Wam się czasami nie skleić po bokach, ze względu na ilość owoców, ale to nic nie szkodzi, bo przy pieczeniu i tak się rozejdą. 


POTRZEBNE SKŁADNIKI : 

- 1 opakowanie ciasta francuskiego
- 2 serki śmietankowe Almette
- 2 łyżeczki miodu
- garść świeżych borówek lub ulubionych owoców

  • Ciasto francuskie pokroić na 12 kwadratów.
  • Do miseczki wyłożyć serki Almette i wymieszać z miodem.
  • Gotowy twarożek wykładać kolejno na przygotowane kwadraty ciasta francuskiego ( około 1,5 - 2 łyżeczki twarożku na jeden kwadrat ). 
  • Na twarożku układamy borówki, chwytamy za  rogi zaklejamy na środku i po bokach. 
  • Pieczemy w temperaturze 180 stopni przez około 20-25 minut. 

SMACZNEGO !!!

Polecam Wam również sakiewki na słono z kurczakiem, fetą i brokułami tutaj. 
Możecie nas również odwiedzić: 
- Instagram tu.
- Facebook tutaj.
A po inne przepisy zapraszamy Was tu.













Brak komentarzy

Prześlij komentarz