Menu

Nasiona chia z mlekiem kokosowym, malinami i miodem.


Hej!

Nadszedł czas na wypróbowanie nasion chia z mlekiem. 
Widziałam bardzo dużo przepisów tego rodzaju i  powiem szczerze, że zawsze sobie myślałam, że na pewno musi to dobrze smakować.
Nasiona chia zwykle jadłam tylko na bułce lub chlebku i do dzisiaj lubię tego rodzaju pieczywo. 
Przed ich wypróbowaniem, bardzo dużo czytałam na ich temat i dodam, że są mega zdrowe. 
Ja użyłam mleka kokosowego. które jest dość gęste, ze względu na zawartość tłuszczu, bo jest go około 20 %.
Nie zamartwiajmy się jednak na zapas, bo są to same zdrowe tłuszcze. 
Deser można przygotować również ze zwykłym mlekiem, lecz wtedy zmieniają się proporcje nasion i mleka.
 Moim zdaniem to najlepszy deser na upale dni.  
Palce lizać !!!



POTRZEBNE SKŁADNIKI : 

- 3 łyżki nasion chia
- 3/4 szklanki mleka kokosowego
- 1 łyżeczka miodu
- kilka świeżych malin

  • Mleko wlać do szklanki, wsypać nasiona i dodać miód. Wszystko połączyć.
  • Wstawić do lodówki na kilka godzin ( najlepiej całą noc ).
  • Udekorować malinami lub innymi ulubionymi owocami.  


SMACZNEGO !!!

Zapraszamy również po inne przepisy tutaj.
A po więcej zdjęć na Facebook tu.
I Instagram tutaj.










Brak komentarzy

Prześlij komentarz