Menu

Śniadanie w 5 minut: Fit śniadaniowe muffiny - ser, szynka, pomidorki, pietruszka, jajko!

Hej Wszystkim !!!

Po raz kolejny muffiny .. tylko już nie takie słodkie jak poprzednie -  Muffiny z Kinder czekoladek.
Tym razem muffiny śniadaniowe, bardziej na słono.
Smakują coś podobnie do zapiekanki.
Ja zrobiłam je na śniadanie, ale śmiało można przyrządzić je również na kolację czy też w większej ilości na obiad :)
Można kombinować ze składnikami, zamiast szynki - salami, zamiast sera żółtego - ser mozarellę.
Myślę, że z sosem czosnkowym czy ziołowym byłoby także fajne połączenie.
Przeróżne warianty przychodzą mi do głowy, ale ja wzięłam po prostu składniki, które miałam pod ręką w lodówce i wyszły naprawdę smaczne.



POTRZEBNE SKŁADNIKI : (przepis na 4 muffiny ) 

- 8 plastrów żółtego sera pokrojonego w kostkę
- 4 plastry szynki pokrojonej w kostkę
- 8 pomidorków koktajlowych pokrojonych na ćwiartki
- garść świeżo posiekanej pietruszki
- 4 jajka
- świeżo zmielona sól i pieprz
- kilka kropli oleju

  • Do każdej kokilki wlewamy kilka kropli oleju, rozsmarowujemy pędzelkiem.
  • Układamy w kolejności : ser żółty ( pamiętamy, żeby trochę sera zostawić na wierzch ), szynka, pomidorki, pietruszka. 
  • W małej miseczce mieszamy 4 jajka z solą i pieprzem. Zalewamy poukładane w kokilkach składniki - nie do pełna !
  • Na sam wierzch ponownie układamy ser żółty. 

SMACZNEGO !!!



















Zapraszamy również po inne przepisy tutaj. Facebook tu. Instagram tutaj.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz