Menu

Fit śniadanie w 5 minut: Twarożek z prażonym słonecznikiem, pomidorkami i koperkiem.

Cześć Wszystkim !

Pomysł na takie oto łatwe i smaczne śniadanie podsunęła mi moja mama, a jej znowu ciocia.
Ja zmieniłam trochę skład, jednak twarożek, prażony słonecznik i pomidorki nadal zostały :)
W innych wersjach na pewno też wypróbuję, bo przygotowanie go zajmuje naprawdę 5 minut i jest bardzo smaczne, więc dla zabieganych w sam raz.
A przypominam, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia.
W sumie to ja sobie przypisałam jako śniadanie, ale wy śmiało możecie jeść też na kolację :)
Ja pewnie nie jeden raz zjem też na kolację.


POTRZEBNE SKŁADNIKI : ( przepis - 1 porcja ) 

- 1 opakowanie twarożku - najlepiej wiejski
- 3 łyżki słoneczniku - uprażyć 2 minuty na rozgrzanej patelni
- 5 pomidorków koktajlowych - pokroić
- mała garść świeżego koperku
- sól, pieprz

  • Wszystkie wymienione składniki przełożyć do miseczki, ewentualnie wymieszać. 

SMACZNEGO !!!


Trzy inne propozycje szybkich śniadań :

* Śniadaniowe muffiny - ser, szynka, pomidorki, pietruszka, jajko! - tutaj.
* Fit omlet z tymiankiem, rukolą, mozarellą i pomidorkami - tu.
* Fit placki z kiwi - tutaj. 





Inne przepisy tutaj. Facebook tu. Instagram tu.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz