Menu

Zmiany, zmiany, zmiany ... czyli dlaczego zmieniłam nazwę bloga

Cześć Wszystkim !

"Kuchnia Majki" czyli jak do tej pory blog tylko kulinarny od dziś będzie nazywać się 
"Pani i JeJ KoT". Nie będzie to już tylko jedna kulinarna kategoria bloga :)

Zdecydowałam się na taką zmianę ze względu na to, że często nachodziły mnie myśli, żeby podzielić się z Wami czymś innym niż tylko gotowanie czy pieczenie, a nazwa "Kuchnia Majki" wszystkim zdecydowanie kojarzy się tylko z kuchnią, więc śmieszne byłoby, gdybym wrzuciła post np. O podróżowaniu z kotem :) . . . czyli już jeden temat niechcący zdradziłam. Chociaż kuchnia też tutaj zostanie, będą też inne ciekawostki. 

Myślę, że moja nowa nazwa pasuje do wielu tematów o życiu, rodzinie, gotowaniu . . . jednym słowem będzie o wszystkim co kocham :) I co najważniejsze w nazwie dalej jest mój ukochany "KoT" czyli moja Majka. Mam wiele pomysłów na ciekawe tematy. Mam nadzieję, że kiedy będę je publikować w jakimś stopniu przydadzą się odwiedzającym naszego bloga. Mam ogromną potrzebę prowadzić tą stronę i sprawia mi to dużo radości, dlatego przede wszystkim jednym z takich powodów była zmiana nazwy bloga.

Dziś są urodziny mojej mamy, więc korzystając z okazji chciałam jej życzyć z całego serca Wszystkiego co Najlepsze . . .  i myślę, że ten dzień przyniesie mi szczęście i będą to korzystne dla mnie zmiany. 

A wszystkim pozostałym życzymy miłej i spokojnej niedzieli. 



Brak komentarzy

Prześlij komentarz